Varma dagar

Onsdagen blev rygg och baksida axel
Torsdag bjöd på en vilodag! 
Fredag blev ett riktigt bra benpass samt armar och mage. Svetten rann på fint kan jag lova. 
Idag tog jag mig ut nu på kvällen på en redig promme som blev lite mer än 7 km. Den gick utav farten. Trodde verkligen jag inte skulle orka o ta mig ut ens men titt så fel man kan ha. Alltid när jag känner mig så himla trött så orkar jag konstigt nog så mycket mer. 
 
Har varit och badat sen i onsdag. Kan säga att jag ångesten över o visa mig är borta. Ändast jag själv som lider av det så varför ha de. Jag är på väg till min gamla kropp och det får ta tid om det nu gör det. Jag lever och mår bra och min kropp fungerar. Ett steg i taget. 
 
Imorgon får det bli promenad och så blir det gymmet på måndag igen. Längtar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0