Händer grejer

Börjar o hända lite grejer. Så fort jag sluta stressa så känns det som kroppen suger åt sig av träningen. Inte alls så svullen över magen och orkar hålla igång och vågen tickar faktiskt neråt! Men ska försöka o inte stirra mig blind på vågen för den säger ingenting (eller aa, ni förstår vad jag menar). 
 
Idag har jag såklart träningsvärk i tuttisarna. Familjen gick 1 mil idag! Såååå skönt och det började såklart o ösregna. Fördelen för min del med detta skitväder är att jag känner att jag slipper o känna panik i o visa mig i bikini. Hua! Magen är nog det sladdrigaste jag har sett men känner att de får ta den tid de tar. Jag försöker träna, äta och så får de ske de som sker tills jag är tillbaka där jag var innan. Jag har en frisk kropp som fungerar! Försöker o fokusera på det viktiga här i livet och njuta av vad man har. 
 
På tal om att de händer grejer, denna blus hade jag på mig 12/5 på en grej jag var iväg på och kände att det var den ända blusen som såg "ordentlig" ut men ack så tajt den var. Där tröjan slutar där jag håller handen satt den som korvskinn över buken men kolla hur den sitter idag! Lagom peppad man blir! Även en liten baksida lår hoppar fram och lite celluliter här o var.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag är också glad att det inte är varmt så jag slipper visa mig i lite kläder! Så elakt mot alla andra men det är ju faktiskt inte mitt fel att det är dåligt väder 😜. Du har för övrigt jättefina lår!

2015-06-25 @ 07:21:12
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0