Härliga pass

Åh om min kropp har fått en chock av att splitta muskelgrupperna. Haha efter rygg/baksida axelpasset så kan man verkligen säga att jag kände var dessa delar på kroppen satt. 

Igår körde jag ben och armar. Kände att jag fick ihop ett helt okej pass med de övningar jag kände att jag vågade göra o det sög rätt bra i låren ändå. Har träningsvärk i insida lår ser det är alltid något. Även träningsvärk i triceps. Provade på lite dips med de tjockaste bandet till men det får jag nog vänta med tills jag blivit starkare i kroppen igen då jag kände att jag inte hade någon koll på kroppen. Fick även 6,2 km med min familj igår med o benen var sååååå tunga sen på kvällen.

Idag blev det bröst och axlar. Underbara pass. Kan säga att redan efter 1 timme vägde axlarna bly! Se hur man mår imorgon.  Längtar tills man känner sig stark igen o inte kör på fjuttvikter som de känns just nu. Avslutade med 20 min på löpbandet. Tycker jag fick ihop skapliga pass men ska ändra o lägga till lite så de blir ännu bättre.

Imorgon blir det vila från styrkan vilket jag tror kroppen kommer tacka ja till. Tänker iaf ge mig ut på en promenad. Man får verkligen passa på när det är ljust om dagarna o naturen är så fin. 

Känner mig förövrigt som världens fluffigaste människa men i rätt ljus och vissa övningar så ser man allt man har byggt upp innan man la på sig dessa gravidkilon så det är en riktig sporre till o bli av med detta fluff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0