Lagom dött

Segast i världen. Tror jag har börjat ett inlägg 100 gånger snart men kommit något imellan hela tiden. Se om jag kommer ihåg vad jag har gjort. haha.
 
Torsdag
Rygg/mage/baksida axel kördes. Blev ett bra pass. Ändrade lite övningar och det sög fint i musklerna. Har konstigt nog ingen träningsvärk idag. Blev en liten "formbild" på magen. Själva konturerna upptill på magen ser ut som innan bara allt fluff som är kvar. Står man i plankan är ju magen verkligen som en påse som hänger uppefrån och ner. 
 
Fredag
Tänkte jag bara gå typ 40 minuter o när jag var på hemgång började jag känna mig helt jäkla konstig. Kände mig borta i huvudet och benen kändes skakiga. Så fick tom ringa om skjuts hem för gick knappt framåt.
 
Lörsdag
Så därför blev det vila helt och hållet i lördags.
 
Söndag
Ben/mage/armar kördes och jag fick det faktiskt o svida lite i benen trots att det mesta övningarna bara var med egen kroppsvikt. Sånt gillas ju! Har känningar idag i sidorna på magen samt insida lår så det är ju lagom gött. Gick sedan 6 km med min familj
 
Idag
Ja idag stog bröst/axlar på schemat och det gick kanon! Även om det känns som om man tar bebisvikter så kände jag mig så pass mkt starkare idag! Kände att jag kunde ha ökat vikterna i vissa övningar och bänkpressen gick inte lika trökt med bara stången. Nu på kvällen tog jag med mig barnvagnen ut och gick i ca 50 minuter. Det gick utav bara farten kan jag säga. Var först riktigt jäkla astrött redan vid kl halv 7 men svirade om till träningskläder och brassade iväg. 
 
Nej nu ska jag sova. Ska försöka få in lite bilder i veckan. Har ju denna blogg för o kunna se mina resultat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0