Onsdag?

Ja lagom tankspridd så kommer knappt ihåg vad det är för dag. Men i fredags tog jag vila helt och hållet. Lördagen bjöd på liten sväng på löpbandet och sedan körde jag ben. Körde de övningar jag kört tidigare men la även till benspark och legcurl. Trodde jag skulle ha världens träningsvärk på söndagen men icke. Gick hela dagen i affärer så det blev min träning den dagen. I måndags gick jag på löpbandet (kommer inte ihåg hur länge) och sedan körde jag knäböj och fick sån bra kontakt i röven. Körde även 1 magövning. Inte så mkt mer tyvärr för var rätt så rosslig då med. Igår när jag hade lämnat A på dagis tog jag barnvagnen och gick lite mer än 1 timme. (ungefär vad jag kom ihåg xD)
 
Idag gick jag på löbandet i 55 minuter och gick väldigt mkt på level 6.2. Älskar att kroppen bara orkar mer och mer och att bäckenet hänger med och inte blir trött. Tänker dra igenom ett helkroppspass imorgon för sedan är gymmet stängt på midsommar och midsommardagen.
 
Centimetrarna runt midjan och magen går neråt och en blus som jag hade för ca 1 månad sen satt då riktigt tajt runt magen men nu sitter det slapp så det är alltid något. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0