Be your own motivation

Söndag: Hela söndagen knatade vi omkring på kolmården så va skapligt mör i bäckenet sen på kvällen men hade inte ont eller något så det var himla skönt att man klarade av o gå så pass mycket.
 
Måndag: Övningarna och blev bara en kortispromenad på 35 minuter då jag gick till dagis och tog sedan en liten omväg hem.
 
Tisdag: Igår var jag iväg från familjen typ hela dagen, eller det kändes som en evighet men var typ "bara" 6 timmar. Handlar lite om min framtid men skriver mer när jag vet mer så igår tog jag och bara "vilade" och fokuserade på det jag gjorde.
 
Onsdag: Sambon slutade tidigt idag så jag fick lite tid till o åka till gymmet. Gick 35 minuter på löpbandet och sedan körde jag övningarna, dock inte alla utan fokuserade på nedre magen. 
 
Denna bild är från i somras. Snart 1 år sedan. Tänk vad man kan förfalla så fort. Men jag kämpar på. Mitt första mål är att ta mig tillbaka hit. Stark och någon med mycket energi. Jag vet att jag kommer klara det även om man hade oturen o inte ha en kropp där gravidkilona "rann" av mig utan känns som jag får kämpa extra mycket istället. Menmen. Man vet aldrig hur en graviditet blir och jag drog på mig extrakilon pga av foglossning samt att man inte åt direkt "strikt" som innan. Men snart så kanske man är där. HÖHÖ! Mest jobbigt tror jag nog är att man känner sig så jäääääääkla sladdrig. Inte klokt så sladdrig jag är! O sen att man har en garderob fylld med kläder men kan knappt ha något. Blä!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0