För överglad!

Alltså jag bara orkar inte vara såhär glaaaaaaad! Lyckorus delux! Visst nu kan jag ju inte hurra över de fjuttiga övningar jag kör men dra åt helvete vad lycklig jag blir avv att få använda min kropp!
 
Igår när jag lämnat A på dagis tog jag och grannen o slirade iväg med barnvagnarna. Käftarna gick så blev nästan 9 km! Inte trodde jag att jag skulle orka tillbaka men det gjorde jag. 
 
Nu på kvällen blev det en sväng till gymmet. Traskade på riktigt bra och bäckenet hängde med riktigt bra också. Sådana små steg gör en så glad och man finner så mkt hopp av att komma tillbaka där man var. körde även lite styrka. Knäböj med pilatesboll mot väggen, höftlyft, lite magövningar, armhävningar på knäna (orkade knappt 5 st så där har man mkt o jobba med), skuldror i TRX. Ja det kändes så underbart! Vill bara åka igen nuuuuuu med en gång. Ja nu ska jag lugna ner mig lite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0