Första helkroppspasset

Igår morse for jag till gymmet och körde faktiskt mitt första helkroppspass! Var inte något köttigt sådant utan testade mig igenom alla övningar med lätta vikter, dock körde jag ben och mage med enbart kroppens motstånd än så länge. Vissa övningar var rätt tunga även om jag hade lätt motstånd. Dock märker man hur mkt starkare jag är i magen denna gång. Kommer ihåg när jag körde bicepscurl i cablen första gången efter Alva så var det så sjukt ansträngde för magen, man verkligen kände hur mkt man aktiverade den för att orka. Denna gång kändes det som ingenting.  Riktigt farsinerande. Den ända träningsvärk jag känner idag är i axlarna konstigt nog.

Har dock kännt mig riktigt tyng och trött idag. Har en halvsjuk sambo så vet inte om det är något på g. Så tog mig bara en liten promenad på 25 minuter nu på kvällen för att få lite luft. 

Btw så står jag i dilemmat hur jag ska fortsätta med styrketräningen. Så svårt o lägga upp de när man fortfarande inte kan köra helt som man vill så blir nog fortfarande helkroppspass till att börja med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0