Härlig motivation

Känner att jag har sådan härlig motivation just nu. Vi har tex massa choklad här hemma som T vann men låter de bara vara. Är sugen på mat istället och ätit bra. Kroppen är väl i sin rätta "form" bara att den ska bli i en mindre storlek. Magen ser riktigt bra ut efter 6 veckor. Eller bra och bra, den kommer ju aldrig bli som jag vill ha den men jag gör det bästa utav det och det är hela tänket om kost o träning som jag är det viktiga. Men konturerna som jag hade upptill syns lite igen. En slapp mage med bristningar är något jag alltid kommer få leva med men jag har ändrat min livstil och fått 2 barn, vad mer kan man begära?  Sen har man ju mål att den kan få bli stark och dra ihop sig ännu mer. Det som motiverar med är att man i rätt ljus fortfarande ser konturer av de muskler som kom fram tillslut, gäller bara o skala av dessa gravidkilon. Längtar verkligen till o kunna åka o riktigt kötta ett härligt benpass och få bygga upp en stark och fast röv. 
 
Idag blev det en promenad på 50 minuter redan vid 06.25. En trälig natt o S hade varit vaken sedan kl 5 så for iväg innan jag lämnade A på dagis. Behövdes verkligen.
 
Är inte kroppen fantastisk eller ? Bilden till vänster är från några timmar efter förlossningen och bilden till höger är idag. 
 

Kommentarer
Postat av: Joline

Wow! Vilken inspiration du ger mig! Du är grym!

Svar: Åh tack snälla :D
mittfatass.blogg.se

2015-05-21 @ 21:14:57
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0