Motivationsbyxor

Höll på o prova lite byxor förut. Köpte nämligen 2 par byxor när jag var gravid för magen svullande upp så fort o jag la ju på mig mkt kilon i början men använde dom typ inte då jag inte kände mig bekväm med en mage i vädret. Men som sagt, jag kan faktiskt knäppa dom! Dom sitter som de ska över låren men det är just sladdret på magen som ville puta över annars satt de inte åt eller något. Snacka om något glad tjej när båda dessa satt typ bra nu. Även om många gå i jeans så så känner jag mig inte alls bekväm med en kant över byxorna så kommer vänta med att använda dom tills fettet och sladdret är borta o inget sväller över. Ja ni ser ju bilden. Ska se om jag vågar mig på o prova mina "smaljeans" som jag använde som mest förra våren/somras. Rädd o bli besviken att de inte ens går o dra upp över röven. Men en positiv dag ska jag nog ge mig påt o dokumentera.
 
Nu på kvällen blev det gymmet. Ett riktigt peppande pass. Blev först 20 min på löpbandet och gick typ hela tidne på level 5.7 och kände mig verkligen stark i bäckenet och blev inte ankröv nångång. Körde sedan knäböj, utfall, bröstpress i maskin, rygg i TRX, plankan (klarade lite på fötterna), ryggresningar på golvet, vanlig bicepscurl och axelpress i maskin. Ja lite lätt o lagom somsagt men såååååååå skönt. Snacka om o gå där ifrån med ett leende på läpparna. 
 
Slängde även ihop lite bröd. Sååååå gott brödet är som jag gör. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0