Söndag

Hejsansvejsan!
Sitter här och är megasupertrött. 
Torsdagen så var det tänkt att trampa lite på crosstrainern (blev iaf 20 min) men en från mitt jobb behövde hjälp med o filma då hon ska bli bodypumpinstruktör så ställde upp som medlem på halva passet då jag var tvungen o dra sen. Verkligen inte optimalt då jag hade kört bla bröst dagen innan och var mkt bröst då samt ben vilket jag skulle köra dagen efter. Menmen, så blir det ibland. Bröstmusklerna var verkligen möra kan jag säga.
 
På fredagen blev det ändå ben och mage. Bra benpass. Lägsta vikten var jag även nere på! Kors i taket. Om jag ska gå efter vågen så är det ca 4(!) kg kvar tills startvikt. Kan inte fatta. Känns som jag inte riktigt hänger med helt plötsligt vart jag är. Ska bli spännande och se vad det kan bli utav detta. Lite minus på måtten med så det är ju perfekt. Har dock sett att jag har skrivit fel mått på vart jag var innan graviditeten så ska vara några cm mindre på typ alla (de fetstilta). Tänkte jag ska uppdatera allt på fredag.
 
Nej nu ska jag ta det lugnt och ladda upp för att hänga på låset imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0