Lördagskväll

Sumrerar de senaste dagarna lite. 
Jag har haft sån skön känsla i ryggmusklerna från det senaste passet. Kändes verkligen överallt. Sånt gillas. Var på gymmet i torsdags morgon men kroppen skrek efter vila. Orkade ingenting så bestämde mig efter 15 min att åka hem istället. Mådde ruttet hela dagen och orkade knappt bära på S. Så vilade resten av dagen samt igår. 
 
Idag så taggade jag till vätternrundan på medley. 2 timmar spinning och jag klarade det utan problem. Köttade på som vara den i slutet. 6 månader har gått sen förlossningen och jag klarar detta. Fyllde på intaget regält igår kväll så man var lagom påfylld idag. 
 
Men känner att nu vill jag att det händer lite med kroppen. Vill komma ner i mina vanliga kläder igen, ordentligt, kan ha det mesta men det sitter inte som det ska. Ska bli bättre på att inte vara som en avfallskvarn på helgerna utan hålla mig till något litet och sedan får det vara bra. 
 
Btw, är så sjukt sugen på o anmäla mig till tjurruset nästa år. Hur kul vore det inte?
 
Nej nu ska jag bara fortsätta ta de lugnt, eller lägga mig kanske? Imorgon bitti blir det bröst/axlar/triceps. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0