Morgonstund

Åh en fm när A är på dagis och S sover och jag bara sitter och äter frukost i lugn och ro framför datan/tvn och bara njuter. Slår aldrig fel att jag ska hålla på med 100 saker när barnen sover. Men iaf. 
 
Fredag
Körde morgonträning (kommer inte ihåg vad) och sedan var jag uppe och körde lite kondition på kvällen i brist på annat.
 
Lördag
Jag och A var på öppet hus på ett gym i stan. Herreguuuuuuuud! Jag vill typ börja där nu, helst igår! Haha men kommer ju aldrig o gå men drömma kan man. Vi körde mkt ben och rygg och testade lite (läs mkt) maskiner som inte vårt gym har. Avslutade med 20 min kondition och var även den på en maskin som vi inte testat innan.Vi höll på ca 2 ½ timmar. Men redigt kul dag. Körde även i chinsmaskinen där. Vill verkligen ha en sådan på vårat gym nu, även liggande lår. Drog sedan vidare och käkade på hälsofreak. Perfekt kvalletid men fin vän. Älskar att man har vänner som tycker om o träna och kan köra två flugor i än smäll.
 


 
Söndag
Inte en ända liten träningsvärk konstigt nog! Hade det igår i benen så tränade väl bort det. Var sjukt seg. Hade tänkt o bara gå men tiden drog iväg så åkte upp till gymmet för att bara köra lite på crosstrainern. Började trampa o det verkligen söööööööööööög och tänkte att jag iaf skulle få stå ut med 20 min men sen kom A in och vi stog o babbla  så blev helt plötsligt 67 min!
 
Måndag
Mammabebispass på fm. Mycket träning för bålen. Mycket utfall och känner av i höftböjaren. Bakade mitt goda bröd utan mjöl i. Styrde lite matlådor med sötpotatis i ugn och tacofärs. Älskar kombon så det står det blir det till lunch idag med. 
Tisdag
Igår var jag sliten som satan. Men ändå gick jag på spinning 75 min. Kan säga att jag led hela passet och framsida lår var helt slutkörda men de sista 10 minuterna orkade jag pressa mig själv lite. 
 
Onsdag
Trodde jag skulle va död imorse när klockan ringde 05 men jag klev upp och for till gymmet utan problem. Körde ett riktigt bra rygg/mage/bicepspass. Älskar verkligen morgonträning! Så nu sitter jag här som jag skrev från början, kvargen med äggvita, ananas och kokos är intagen. 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

fiin bild :)

ha en bra onsdag

2015-10-21 @ 09:15:44
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0