Äntligen tillbaka till vardagen

Om jag både känner mig och ser ut som en julkorv så ljuger jag inte. OM jag har ätit! Tror jag har ätit för 2 pers i över en veckas tid. Jag är så sjukt svullen i hela kroppen och magen är som en ballong. Stackars min mage säger jag bara. Jag har tränat så fort jag har haft möjlighet förutom julafton och juldagen då det var stängt, annandagen så jobbade jag långpass. Nyår blev det inget och igår fick det bli 8 km med A. Idag är det långpass på jobbet igen. De styrkepass jag har haft har ju dock varit starka pass pga all mat. 

Men jag är inte bitter. Nu är det bara att återgå till de vanliga rutinerna. Vätskan i kroppen släpper snart så fort allt är i vanlig ordning. 

Jag tror dock det kommer bli mer promenader denna delen av året. Så segt nu när det kommer vara smockfullt på gymmet nu efter nyår. Så imorgon blir det nog bara promenad, men vem vet ;)

Köpte mig ett nytt träningslinne på rean. Alltid något. Hittat en träningsjacka på Lindex som går i samma mönster som min gymväska, funderar på om man skulle köpa den.

Nej nu blir det att ladda upp för detta år - hitta tillbaka till mig själv! Kan ju hoppas det sker innan S hinner fylla 1.

Vätskefylld och härlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0