Sjuk o tråkig

Åh A hann inte mer än och börja på dagis igen så blev vi sjuka här hemma. Så seeeeegt! Men iaf, jag har haft några riktigt bra pass, speciellt senaste benpasset gick kanon. Körde utfall först utan hantlar och balansen satt fint så tog 2 st 5kgs och körde resten av seten och de gick riktigt bra. Hoppas på att öka på. Har haft träningsvärk i ljumskarna. Drog på mer i knäböj och raka mark. Känns som om jag blir starkare hela tiden och det är riktigt kul. 

Är inte något direkt svullen i kroppen längre (förutom menssvullen) så det är himla skönt! Även magen mår bra igen efter allt skit jag har ätit. Min käre vän A ska ha lite sockerfritt några veckor framöver och tror jag med behöver det. Så har valt att det skippa fett och socker iaf månaden ut sen kunna komma tillbaka och äta i en rimlig mängd på helgerna igen.  

Ja nu får det iaf bli vila några dagar och hoppas på att bli frisk. Det är "Vätternrundan" på gymmet på lördag och vill gärna gå på det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0