Konstigt att man inte har aptit idag

Varning för äckelinlägg

Inte konstigt att man itne har ätit så mycket idag heller. Började med när jag var på jobbet. Fick ta hand om två bajskalas och den ena tanten bara kom det mer och mer på och jag hade huvudet skitnära och kände som om jag hade bajs överallt typ, och givetvis hade jag min lunchrast direkt efter. åt en halv sallad typ (som inte var så stor innan) sen fick det vara.

Sedan nu när jag och killen skulle äta kvällsmat så (han är typ sjuk, hostar o halsont)hade precis tagit en tugga, så satte han i fel strupe och maten bara spruta ut, han höll handen för men jag bara kände hur massa matbitar kom på mig. Nae, då var jag verkligen inte lika sugen längre.

Brukar inte vara så känslig men fy fan. För mycket på en gång idag känner jag.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Känner igen de där :P

2011-04-07 @ 23:40:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Weightloss-Warrior

Men stackare haha! Förlåt, kan inte låta bli att skratta lite. Lite komiskt lät det.. :P Något positivt kanske att du sparade några kalorier om det finns något positivt??

2011-04-09 @ 00:39:19
URL: http://weightloss-warrior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0