Puhhh..

..Äntligen kunde jag sätta mig ner i soffan och andas ut lite. Fullt ös hela dagen idag. Jag gick upp kl halv 7 o tvättade till 11 och sedan städade jag mellan varven och sedan i till stan för o handla födelsedagsfika för min sambo fyllde år igår och köpte även present till honom. Sedan fixade här hemma igen och sedan kom folket och det var typ 85034234 ungar här som skrek och hoppa o for överallt. Så nu kan jag varva ner. Men är riktigt trött nu så blev ingen träning för mig idag. Usch, men hoppas på ett låååååångt gympass imorn. Dock stolt över mig själv att jag knappt åt någon fika. Tummen upp till mig, men ...

Just nu känns det som om jag kommer ligga i vassen i sommaren =(

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

tror jag kommer joina dig i vassen :O

2011-04-27 @ 23:24:42
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Jannica

ÅÅÅH NEJ, här blir det ingen vass till sommaren. Även om vi inte når vårat mål så ska vi banne mig äga stranden för allt slit vi åstakommit hitills :) YOU CAN DO IT!!!

2011-04-27 @ 23:28:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0