Riktigt dålig uppdatering! - skärpning

Jo jag har verkligen inte varit bra på att uppdaterat den senaste tiden. Fy på mig. Men jag har verkligen varit pissnere och inte orkat och suttit här. Var på inflyttningsfest (nykter) igår och firat min bror idag och ville verkligen bara vara hemma och dra täcket över mig.

Har inte ätit så mycket heller men när jag väl har ätit har det verkligen varit onyttigt och icke näringsrikt för fem öre. Suck på mig.

Tur att det är en ny vecka imorgon! Har inget onyttigt hemma nu så ska försöka vara duktig och hålla mig ifrån den dåliga skiten. Bokat in aerobics både tisdag och onsdag än så länge så hoppas det inte blir jobb då på kvällen. Jobbar delat imorgon (ovanligt, eller inte) så då hinner jag inte med träningen. Men något som jag är glad över är att när jag jobbar äter jag riktigt bra faktiskt, ofta men små nyttiga mål.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, folk är bra roliga alltså! Har en såkallad bästa vän till mig och min sambo.. Vi har knappt hört nåt från honom sen oktober, och sambon har tröttnat på att bara han ska ringa hela tiden. Men! Två veckor innan vi fick huset börja den här så kallade vännen ringa som faaaan. Jag sa vad jag trodde; han var bara nyfiken på huset.

Kom och kollade på huset när vi hade fått det, och nu har vi inte hört nåt från honom sen dess igen. Sjukt! Orkar inte med såna..



Aah, har kollat där inne massa gånger. Binder den bra i nageln tycker du? =) Jag vet inte om jag vågar köra den på kunder? Vad tror du? Hihi!

Kanske skulle köpa den och prova den på mig, håller det så skulle jag spara massa pengar då min gelé och akryl i mitt märke är sviiiin dyrt!



Och du! Nästa vecka som kommer nu så kör vi på, både du å jag! Nu jäklar! ;)

Kram!

2011-04-03 @ 19:53:54
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Jannica

Tack för dina tips :D

Skickar över en peppkram till dig. Du klarar detta :D

2011-04-03 @ 20:41:09
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag har varit samma, för slö och inget bra med ätandet. nu tar vi nya tag tillsammans :)

2011-04-03 @ 22:40:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0