Dålig uppdatering med lite planering

Hej mina sötnosar!

Riktigt dålig uppdatering från min sida. Men har jobbat och haft fullt upp hela helgen.

Måste säga att det är kul o se vad ni har för "vikt"syn på mig och alla låg på ungefär samma. Blev smickrad men kommer inte säga vad jag väger förns jag har gått ner mina 20 kg.

Har ju tyvärr inte blivit så mycket träning eftersom jag kännt mig dålig nu fram och tillbaka. Så haft vila sen i tisdags (förutom gårdagens krogendans) för att få kroppen o återhämta sig ordentligt nu. Men imorgon går jag all in fram till min utmaning slutar. Jag har 3,8 kg kvar på 3 veckor och det känns väldigt knapert kan jag säga er men får väl hoppas på de bästa. Men sitter och planerat upp min träning och kost nu. Den måste vara perfekt och inget slarv som de varit den senaste veckan. Jag vill verkligen komma i bra form. Kurvorna på de rätta ställena med fin muskelatur. Gud vad jag längtar.

Bild från igår när vi var på födelsedagsparty - love u <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer klara det!

2011-08-07 @ 13:47:20
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0