Klapp på axeln

Känner mig stolt som fortfarande hållt i med träning och mat. Bra mat hela dagen och tränade lite extra på gymmet idag. Stog även och pratade med favvoinstruktören en bra stund. Så min följande dag har sett ut såhär:

Kost:
Frukost: Fil m. musli, linfrön och banan
Mellanmål: En knäcke m. ägg
Lunch: Lax m. grönsaker
Mellanmål: Nektarin och celsius
Middag: Fiskpinnar, potatis m. grönsaker
Övrigt: Vatten, pepsimax

Motion: Styrka för rygg/mage och 45 minuter pwalk

Känns som en riktigt bra dag. Lagom stora portioner med jämna mellanrum. I like it. Skön träning idag med! Känner att jag är på g nu även fast jag känt mig riktigt tjock dom senaste dagarna. Men jag får läsa mina kommentarer från er kära läsare för ni smickrar mig gång på gång!


Mitt andra hem <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilket gym är det du går på?

2011-08-14 @ 09:25:01
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0