Måndag och fint väder

Måste bara säga att ni är så jävla rara som är inne o läser och kommenterar hos mig. Det är sjukt peppande! <3

Idag när jag vaknade gick jag och ställde mig framför spegeln, jag vet att jag har gjort och håller på med något bra för mig och min kropp. Jag måste börja få in det i hjärnan. Jag stog där ett tag och titta från alla möjliga håll och visst fan är det en ny kropp jag ser! Inte bara en stor degklump utan en degklump med muskler, ben och former som syns. Det går in på dom rätta ställena och ser mer "normal" ut, det finns ett par nyckelben, det finns höftben, det finns benmuskler osv. Nu kan jag ju inte komma undan med att man har breeeda höfter, men man kan alltid försöka göra något åt kärlekshandtagen.

Så nu är det ny vecka och jag är sjukt peppad. Ska snart till gymmet. Jag bara älskar det. Sen är det jobb som gäller till 21.30.


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

bra där!

ha en skön stund på gym och jobb :)

2011-08-01 @ 10:14:16
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra att du kollar dig i spegeln o tar in den nya kroppen. Så gör jag med :)

2011-08-01 @ 11:08:53
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0