Mysig dag i stallet

Det blev en otroligt mysig dag i stallet med min käre Linda. Den hästen jag red på har jag aldrig ridit på förut men han var supersnäll och duktig för sina 4 år. Vi red ut i skogen och Linda körde hårt med mig med en gång. Jag trodde vi bara skulle skritta ut meeen det blev mycket trav (skitjobbigt o rida lätt med hans stora kliv) och en del galopp men även en sväng på en stig med hinder. Haha, så det fick jag känna på så lär väl vara mör i benen imorgon med tanke på att jag inte ridit på typ 1½ år men det kändes som igår som tur var. Gud vad jag trivs o gosa med hästarna.




Linda tog en bild på mig när vi red i skogen. Fråga inte vad jag styr med o bilden är suddig som fan. Men jag tycker jag inte ser dunderfet ut på bilden! Eller gör jag det?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Va härligt :)

2011-08-11 @ 20:09:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Heidi

Nej du ser absolut inte dunderfet ut! Den enda gången jag höjer på ögonen och ens lägger märke till någon som är ganska överviktig är väl runt en 150 kg kanske. Så ligger du under det så är det nog bara du själv som ger dig själv a rough time. Du måste bli snällare mot dig själv :( Du är ju jättefin och du har lyckats gå ner så mycket!!



Och vilket lyx att kunna vara nära hästar. Jag fullkomligt älskar djur och läste varje hästtidning som liten och hade hästkort och allt.. Men. Allergisk. :( Så orättvist! Skulle göra vad som helst för att ens kunna gå in i ett stall och klappa dom.. Inte ens det går.

2011-08-13 @ 14:12:51
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0