Sista veckan

Yepp, idag är det sista veckan på min utmaning. Dock vet jag ju redan nu att jag inte kommer klara den med tanke på att det är 2,6 kg kvar. Ska ändå kämpa på som bara den sista veckan ut. Men jag är ändå nöjd att jag har kommit en bit på vägen. Jag har ju lixom tappat hela 22 centimeter runt där buken är som störst. Jag kanske får räkna med att vikten inte "rasar" med tanke på att jag styrketränar så pass mycket, men måtten är ju ändå det som visar dom "riktiga" resultaten. Men efter denna vecka ska jag sätta upp en ny utmaning för mig själv. Kul och ha små utmaningar till mitt stora mål.

Jobbar delat idag så började 7-13 och sedan tillbaka 16.30-21.30 och när jag jobbar delat brukar jag aldrig träna så  idag har jag varit duktig. Jag stog på min nya crosstrainer i hela 45 minuter. Svetten bara rann på mig. Stog framför TVn och såg på ett Glee-avsnitt och trampade och tiden bara flög iväg. Gud så underbart. Nu kan jag träna precis när jag vill utan att stressa iväg till gymmet vissa dagar.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du har kommit väldigt långt även om du inte nådde ända fram till vad du tänkt. Men än är det inte omöjligt. Dra ner på kolhydrater, drick en jävla massa vatten och öka protein och satsa mer på cardio, försök att öka från pw till lättare jogg (bränner mer kalorier):)



Du kan fixa de sista 2,6 kg också, bara du bestämmer dig för att du ska göra det :)

2011-08-22 @ 16:11:24
URL: http://koolakattis.wordpress.com/
Postat av: Jannica

Visst är det härligt med en egen crosstrainer :):)

2011-08-22 @ 16:16:30
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: minus30kg

Hej!



Super grattis! du borde unna dig något efter denna vecka, som smink, skor, prfume elller vad vet jag =)



Jag vet inte om du skulle vara intresserad, men jag ska få ihop några viktbloggar och vi ska ha ett gemensamt mål, att alla gå ner 5kg på en månad start idag.



skulle du vilja vara med? och efter en månad väger vi in oss och ser om alla klarat det?



få gärna med fler om du är intresserad! vi ska tappa rekord mycket tsm!!!!

2011-08-24 @ 10:02:52
URL: http://minus30kg.devote.se
Postat av: s

Lycka till! :)

2011-08-24 @ 11:35:43
URL: http://atstorningar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0