Skön träning

Idag var jag på gymmet nästan 2 timmar. Jag bara fokuserade på mitt. Jag körde ben/röv/mage och så körde jag kondtion först 15 minuter powerwalk, 15 minuter cardiowave och 15 minuter på crossen. Det var riktigt underbart. Jag var arg/ledsen när jag åkte dit och kände inget hopp för mitt liv överhuvudtaget så tog i för fulla muggar samtidigt som jag lyssnade på aggresiv musik.

Jag bara orkar inte bry mig om annat/andra just nu. Jag vill köra mitt race och inget ska få hindra mig. Jag vill vara glad, jag vill vara nöjd med mig själv! Jag tänker inte lägga ner någon negativ energi på annat/andra som jag så lätt gör därför har jag valt att enbart bry mig om mig själv och mina mål just nu. Jag vill vara en GLAD Emma!




Kommentarer
Postat av: elin

Jag hejar på dig!!! Gör det som DU mår bäst av :D

2011-08-13 @ 18:12:42
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Anonym

GRYM BILD PÅ DIG YEAH FITNESSSSSS!



Na tack så mkt gumman <3 vad snäll du e!



Jo tack dt funkar men jag är dock ej nöjd och fortsätter köra mitt race t jag har nått mina mål :)



PUSS gumman

2011-08-14 @ 16:53:37
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Heidi

Duktiga du!

2011-08-15 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0