Träning in my <3

Fick med mig en kollega till träningen idag. Hon körde samma övningar som mig och hon lär inte kunna gå imorgon ;)

Dock så ökade jag flera vikter på vissa övningar men jag var inte ens trött när jag kom hem?! Blir att köra sjukt jävla hårt imorgon. Ja, denna träning är verkligen ett gift för mig. Skulle inte leva en sekund utan den, men jag bara ääääälskar det. Beach -15 här kommer jag ;)

Fick paket idag från mmsports. Har köpt lite prestationshöjare o ska pröva den imorgon innan träning för o se hur jag reagerar, hoppas den får mig o bli värsta duracellkaninen. Kan ta en bild imorgon på den. Har varit nere ikväll så inte varit så engagerad i saker och ting. Ska även berätta min nya utmaning med, men skriver som sagt om den imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

haha vad snackar du om? :d du som krigat så mycket är fan redan klar för beachen! skitsnygg är du

2011-08-29 @ 22:57:36
URL: http://fettokrig.blogg.se/
Postat av: Jannica

Du är duktig du <3

2011-08-29 @ 23:13:51
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Heidi

Men grym du äär! 15 kg är LOADS! :D



Visste väl att du skulle fått bra resultat när jag var bortrest och inte kunde läsa din blogg ;)

2011-08-30 @ 11:16:02
URL: http://fit4life.shapemeup.se
Postat av: Madde

kan du inte ge lite exempel på vad du äter till lunch/middag? jag har så dålig fantasi.. :)

2011-08-30 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0