Lördag

Blev träning idag. Riktigt skönt. Hade redan bestämt mig i morse att oavsett hur trött jag var så skulle jag träna efter jobbet. Hann inte med igår för var borta hela kvällen igår och jobbade 7-16. Jobbar delat pass imorgon så lär nog inte bli någon träning imorn. Tråkigt de helger jag jobbar, att de inte blir så mycket träning men är pga att dom är så pass intensiva de jobbpassen så man är knappt hemma. Men efter denna helg är jag ledig 3 helger.

Men idag blev det Armar/axlar/ben och sedan blev det 25 minuter powerwalk.
Hade velat köra mer kondition dock. Min älskade sambo följde med (kors i taket, inte varit där sen i somras) så han hjälpte mig med vissa några axelövningar som jag velat lägga på lite extra tyngd på men inte orkar att göra 100% själv. Men det tog sig ganska bra ändå och klarade nästan alla repetionerna själv. Var mest på slutet han fick putta till lite, men gjorde tillbakavägen helt själv.

Såg inte alls gigantisk ut i ansiktet på denna bild, nejnej, men de bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0