Lyckan är total!

IIIIIIH! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv idag. Jag var på gymmet och körde mage och sedan så powerwalkade jag 35 minuter och löpte 5 minuter. Men när jag kom hem kände jag mig inte slutkörd så jag gav mig ut i "stormen" och löpte faktiskt. Vet ni vad? Jag höll igång i hela 30 minuter utan att stanna!! Helt otroligt. Har aldrig löpt så länge förut. Klarade mitt rekord på 20 minuter för ett par veckor sedan men det var inne på löpbandet. Idag var jag ju ute på riktig berg-ochdalbanaväg. Men jag klarade 30 minuter! Sprang även upp för alla trappor in till våran lägenhet. Jag var svett, jag var slutkörd men fy fan vad lycklig jag var! Världens rus fick jag.

Några magövningar jag körde förut:


Plankan


Raka crunches på boll


"Cyklande" ben (rak överkropp)


Rotation med vikt för sneda magmusklerna


Crunches i maskin



Kommentarer
Postat av: erica

Skitbra jobbat! Jag måste alltid själv jobba på att vara nöjd och stolt efter ett träningspass, lika viktigt som passet i sig

2011-12-06 @ 07:37:13
Postat av: Anonym

duktig du e!! <3



fan "Rotation med vikt för sneda magmusklerna" kan jag fan ej göra hahaha

2011-12-06 @ 07:53:04
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Shit vad bra! Grymt jobbat! har aldrig sprungit så länge utan att stanna i hela mitt liv.

2011-12-06 @ 08:27:05
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: nathalie

härligt!! :D

2011-12-07 @ 05:49:29
URL: http://nathalie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0