Gäller att ta tag i sig själv och ta nya tag

Jo det är sant.

Jag gick och la mig i sängen och drog täcket över huvudet förut efter att jag hade skrivit inlägget om mitt teoriprov. Men efter att tag när jag hade legat där så tänkte jag " näh fan här kan jag inte ligga för inget blir bättre av det". Så jag gick upp och jag har nu hunnit gjort två uppgifter på min tenta! Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle ta tag i ärligt talat men jag är väldigt glad att jag gjorde det och även stolt över det.

Fan jag ska klara av allt jag gett mig in på. Hur svårt kan det egentligen vara?

Och det där teoriprovet, det går ju att göra om, livet går inte under även fast det känns som det precis för stunden.

Ja, som sagt jag har extrema humörsväningingar.

Kommentarer
Postat av: Livsvis

Det är väl helt okej att ha humörsvängningar - visar att du är mänsklig!

Och det där att du kröp ut ur täcket......bra gjort!!

2011-02-22 @ 08:17:58
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: Landkrabba

Precis som du säger så går allt att göra om, både teoriprov och tentor. Visst är det förbaskat tråkigt att inte greja det när man ansträngt sig men världen går inte under (även om det känns så just då!)

2011-02-22 @ 17:18:55
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0