Huvudvärk dag 2

Mums på denna huvudvärk. Den är olidlig kan jag säga er. Blev som sagt lite cola zero igår och blev även lite nu på kvällen.

Det går fint fram till eftermiddagen/kvällen där någon gång då börjar det att dunka som bara den. Gillar ju inte kaffe heller. Men ska nog köpa koffeintabletter som ni tipsat om o se om det hjälper. Hatar detta beroende.

Blev 15 minuter crosstrainer idag och 15 min trampmaskin som jag kallar det. Har inte hittat någon bild på en sådan än men det suger i både lår och röv när man använder den kan jag lova!

Kan ju återkomma den dag jag hittar en bild på den, eller ni kanske har en bild, ser typ ut som en crosstrainer fast man trampar utåt mot sidorna i stället.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hoppas tabletterna funkar :) Inte lätt när man är beroende, man får försöka hitta något bot. :)

2011-02-15 @ 21:35:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0