Längtar som bara den just nu

Jag bara längtar efter mitt körkort! Och bil! Vill ha det nu. För jag vill träna!
Okej, tänker ni, det är väl bara att gå dit? Men för mig är det inte det. HATAR att gå till träningen. Speciellt själv. Det är tråkigt. Jag är själv hela dagarna, måste gå själv. blä. Jag vill verkligen åka och träna men vill inte gå ut i detta väder för det är HALT och -12 grader. Men hade jag haft en bil nu så hade jag åkt dirket. Det handlar inte om slöhet utan att jag vill att saker och ting ska vara smidigt. Har åkt buss hela mitt liv och är trött på att behöva passa saker hela tiden och att allt ska ta så mycket längre tid. För jag vill inte vara helt slut när jag går till träningen, vill kunna ta ut mig när jag är där.

Jag vill träna, jag älskar att träna, men vägen dit gör att jag tappar suget.

Hur tar ni er till träningen och hur långt är det dit ?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Bor hos min pappa nu och det tar kanske 20-25 min att gå dit , som friskisen är till gymmet tar det nog 15 min på sin höjd. men går som sagt inte till gym. Men jag håller med dig. Jag tar hellre bilen till träningen. Man vill snabbt hem och äta/duscha efter och så med. :)

2011-02-13 @ 14:01:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag går alltid till träningen. Jag har min iPhone med mig och lyssnar oftast på ljudböcker eller kanske dokumentärer. För mig är det ett sätt att koppla av och lugna ned mig, speciellt efter träningen så är det skönt att lugna ner sig med en promenad!

2011-02-13 @ 14:06:59
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0