Svacka

Jag har nog hamnat i en svacka eller något i den stilen. Så fort jag känner ett måste så bara vill jag ignorera det. Okej jag måste inte äta rätt och träna men om jag samtidigt vill få en förändring på mitt kropp så måste jag det och just nu bara strejkar hela jag! Så fort jag tänker på alla måsten jag ska göra blir jag nästan tjutfärdig. Huvudet går i högvarv hela tiden. Orkar inte träffa kompisar, har så stor lust o bara hoppa av skolan o lägga mig under täcket o bara vara där tills de finns någon energi o hämta.

Fan, vill inte ha det såhär. Vet inte vad jag ska göra. =/

Kommentarer
Postat av: elin

Ge inte upp! Alla hamnar i svackor när energin försvinner totalt, det är väl ett sätt för kroppen att säga ifrån. Du kanske gick ut för hårt med träning och måsten? Det har hänt mig flera gånger. Men nu har jag kommit till någon insikt att var sak har sin tid, det finns inga genvägar. Det tar tid att komma till en slags ro och balans med kost och träning, men du kommer ta dig dit, det är jag övertygad om. Du har kämpat på sjukt bra, lyssna på kroppen och kör vidare när energin är tillbaka. Glöm inte att du är grym, för det är du faktiskt :)

2011-02-09 @ 17:15:54
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Elin

sv: ja det har jag också alltid gjort, tränat alltså. Så jag förstår dig! Men det är helt enkelt bara låta det ta tid och prioritera det som måste prioriteras! :) Kram

2011-02-10 @ 10:22:13
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0