Tiden går fort

Kom och tänka på att tiden går fort. Jag är redan inne på min 5e vecka på mitt "nya liv". Det har ju gått framåt och varit minus på både mått och vågen.

Inte nog med det så har jag, just jag körkort snart. Kan faktiskt inte fatta att det snart är verklighet. Något som jag drömt om hur länge som helst kan snart finnas i min hand. Började övningsköra med min pappa när jag var 18 år men insåg att han inte var någon bra handledare direkt. Sedan den 25 oktober -10 har jag övningskört och skrev sedan in mig på körskolan 11 januari och tänk, innan denna månad är slut finns förhoppningsvis kortet i min hand. woho.

Kom på en sak, jag skriver väldigt mycket vad jag tycker och känner i denna blogg, tycker ni jag skriver för mycket av vad jag känner? Som ni kanske märkt är jag en person som ena stunden är skitglad och inget kan stoppa mig och andra sekunden pissledsen och kan lika gärna gräva ner mig. Ja lite sån är jag, tyvärr ;)

Okej nu svamlar jag på känner jag. Ska väl skriva något mer idag dock inte vad jag ätit för det är inte nämnvärt ändå.

Just det, gick även en promenad till mamma fram och tillbaka så kom ut och gick ändå! Plus i kanten till mig.

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: det var riktigt gott faktiskt =)



du är duktig!

2011-02-16 @ 21:32:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, det är absolut inte för mycket känslor. Förstår dig till fullo, jag är exakt lika svängig i mitt "bantande". Ena dagen går allt åt helvete och man vill drunkna i godis och nästa så är man världsbäst på det här och tror att man kommer vara smal om en vecka. Iaf jag också! :P



Kram på dig

2011-02-17 @ 01:09:34
URL: http://smalpariktigt.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Personligen tycker jag att en blogg blir intressantare när det är lite känslor och personliga drag i den än rena fakta/ämnesbloggar. För att jag ska fortsätta läsa vill jag gärna veta lite om personen och vad som händer i livet. En faktablogg följer jag inte på samma sätt, kollar inte in lika regelbundet. Jag kollar in någon gång då och då och skummar igenom om det är något av intresse medan andra bloggar kollar jag in dagligen.

Och ibland behöver man (i alla fall jag) skriva av sig lite, få visa sina starka och svaga sidor och få lite ros och ris av sin lilla läsarskara :)

2011-02-18 @ 19:17:42
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0