Ändrade planer

Ja min helg har ju inte sett så lovande ut kan jag inte påstå. Ätit onyttit dock i små mängder. Skulle ha tränat idag men lusten finns inte idag och jag får helt enkelt ladda upp batterierna för nu har jag verkligen 2 månader framför mig med hets och stress! Ska läsa en svår kurs och imorgon måndag får jag reda på all planering för mitt körkort så då är det rivstart som gäller. Känner mig stressad bara att jag tänker på det. Men det ska jag väl ordna. Hoppas jag.

Man måste ju må bra i själen med.

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

lite onyttigt ibland kan det bli, men de måste man ju få ;) hihi

2011-01-30 @ 17:59:13
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0