Den nakna sanningen



Naken var ju att ta i men ja, här har ni mig. Den övergödda kvinnan. Usch, är det verkligen såhär jag ser, kameran brukar ju lägga på några kilon extra ;)

Men som sagt. Det kan ju inte bli sämre eller hur? Är taggad som fan.

Mått:
Arm som störst: 39 cm
Under byst:99 cm
Vid naveln: 97 cm
Buk/kärlekshandtag som störst : 124 cm
Röv som störst: 125 cm
Lår som störst : 77 cm

Vikt:
- kg

Kommer inte lägga upp hur många kilo jag väger utan kommer bara lägga upp hur många minus det blir. Ni kan ju gissa om ni vill ;)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Kämpa på :)

2011-01-17 @ 13:17:15
URL: http://jannicaaenneby.blogg.seJ
Postat av: emsut.



Åh. Tävlingsmänniskan i mig vill gissa på en gång.. :P



Du ser smalare ut än mig så... 75? :D

2011-01-17 @ 21:51:12
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Kom igen! :D Nu kör vi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0