Fullt upp

Jag är i ett stadie i livet där jag har lite för mycket att göra känner jag.

Jag pluggar på distans till ekonomiassistent, jag jobbar även extra via hemtjänsten och håller på att ta körkort för fulla muggar samtidigt som jag vill hinna träna så mycket som möjligt och även hinna ha en "fritid". Visst min träning är min fritid för det är något jag tycker om att göra.

Men som det har sett ut idag så har jag inte hunnit träna helt enkelt. Hade körlektion kl 9.00-10.00 efter det kom jag hem kollade lite uppgifter som körskoleläraren gav mig, vid lunch kom min sambo + arbetskamrat hem för en fika(tog faktiskt bara EN ballerina, dock en för mycket), sedan när dom gick satte jag mig och pluggade konstant till kl 16 då det var dax för tvättstugan och mitt huvud var helt slut efter alla komplicerade uträkningar jag har gjort. Sedan blev det att till affären o handla sen hem.

Frukost: liten skål med lättfil och frysta jordgubbar
Lunch: en liten skål med grönsaker och två grillkorv
Mellanmål: -
Middag: tacos

Övrigt: två glas cola(fyyyyyyyy)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Men du gick ju iallfall till affär n :)

2011-01-19 @ 22:12:22
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0