God morgon

Så skönt, idag sov jag till kl 10. Ska verkligen inte göra något jobbig och ansträngande idag förutom att åka till ikea.

Det är ju min vägings- och måttdag idag. Har börjat o mäta mig o det var bra resultat! Har inte vågat ställa mig på vågen dock. Känns inte som om den kommer visa på så pass mycket minus, men vad gör det när man får minus på måtten =)

Känner mig mer peppad idag än vad jag gjorde igår. Fan, dett klarar jag! Det har ju redan hänt massa på två veckor så varför skulle det inte kunna gå åt det bättre hållet?

Nej nu ska jag ställa mig på vågen och så ska jag slänga upp mina reslutat här.


Kommentarer
Postat av: Jannica

Kul med bra resultat :D

2011-01-28 @ 11:35:09
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

åh så spännande, ser fram emot resultaten :D



tack ska du ha vännen!!

2011-01-28 @ 12:22:54
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0