Längtar

Gud vad jag längtar tills måndag. Då ska jag verkligen börja träna ordentligt! Även äta så hälsosamt som möjligt. (klart man får unna sig ibland) Kommer även lägga upp mina mått bara för att se vad som händer på vägen och om det står minus på vågen eller inte.

Nu är det så att jag inte har några direkta mål med min kropp, eller jo på ett sätt, det är att jag vill bli mindre, fastare, hårdare men jag har inga speciella kilon jag vill gå ner eller ett visst mått jag vill ha. Utan jag kommer träna och äta tills jag känner mig nöjd med min kropp.

Jag har timglas figur på högsta nivå kan man säga. Stor bak och breda höfter som går in till en smalare midja och sedan mycket stor byst. Jag vill ha kvar min timglaskropp men som sagt; mindre variant!

Tycker ni jag har ett konstigt mål?

Kommentarer
Postat av: BENITA

svar: åh tack så jättemycket! kul att hitta till din blogg också och det ska bli spännande att få följa din resa! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0