Smygstart av min blogg som kommer handla om min träning och min kropp

Hejsan!

Eller är ju inte direkt någon som har läst min blogg ännu med tanke på att den skapades för några minuter sedan.

Denna blogg kommer jag ha för att skriva ner min träning, kost och vad jag tycker och tänker inom det området.
Jag är verkligen inte smal men har väl tur att jag har en ganska markerad midja. Jag hoppas på att kunna få läsare som känner igen sig i min vardag ang träning och hälsa. Jag har alltid älskat att träna och haft en skaplig bra kost. Har dock ett beroende av cola som hindrar fån att nå den kropp jag vill ha.

Till en början kommer jag hålla bloggen anonym(möjligtvis bilder på mig men inte på ansiktet) och sedan om jag vågar börja berätta mer om vem JAG är.

Men just detta inlägg är smygstart. Jag ska börja skriva ordentligt på måndag. Har även smygstartat med min träning och kost med.


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Jag kommer definitivt följa din resa! Hoppas att du tycker om min blogg och kan inspireras =) <3

2011-01-14 @ 00:33:42
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0