Veckans träning (än så länge)

Måndag: Gympa + gym
Tisdag: Gympa
Onsdag: Aerobics
Torsdag: Zumba + gym
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?

Min träning är i alla fall planerad tills på torsdag denna vecka. Har lite svårt att planera helgen.



Är sjukt LOW efter efter dagens körlektion. Fasen varför ska man vara så självkritisk för? Fattar det inte. Det är så att jag har problem med bromsningen för att jag är van vid att övningsköra på en gammal bil och bilen på körskolan är helt ny. Så handla bara om vanan men vad ska vara så svååååårt?

Nej vet ni vad, när jag blir såhär självkritisk så blir det att jag straffar mig själv med HÅRD träning.


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Ta en ledig dag också, och kanske en svalkande promenad? =) Det är viktigt att vila också! <3

2011-01-24 @ 16:43:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag har tänkt att testa på zumba, är det kul? är det svårt att hänga med?

2011-01-24 @ 19:34:06
URL: http://fulfluga.blogg.se/
Postat av: Elin

När jag gick på bilskola så kände jag mig alltid sämst, var inte van vid bilen och blev lite nervös. Men sen när jag körde med mamma och pappa kände jag mig som en KUNG, så ta den känslan att du är grym på att köra :D



Och med träningen, det är ju 4 dagar med ganska hård träning. Dra till med någon promenad eller så, så att kroppen får vila och återhämta sig :)

2011-01-25 @ 11:25:15
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0