Goa kommentarer

Ni är för jäkla söta med era kommentarer. Blir ju generad =) Känt mig lyckligt lottad idag.

Jag kunde inte hålla mig förut utan åkte in en sväng till stan förut med min sambo. Kikade lite på rean och hittade ett par beiga chinos för endast 100 kr i stl 44. Tänkte att man kan ju alltid pröva o se om de går på och de gjorde de!! Helt otroligt. Asså men jag trodde verkligen inte de. Jag var bara tvungen att köpa dom helt enkelt. Jag fattar det fan inte än. haha. Inte nog med det så åkte vi hem till min pappa och sambo som jag inte träffat på över 1 månad och jag han knappt gå ur bilen så fick jag en kommentar i stil med; "Gud vad smal du blivit, du håller ju på och försvinner". Han tjata om de flera gånger. Men kul att e syns.

Haha, förlåt om jag typ gång på gång skriver hur glad jag är över detta men måste få ur mig det. Jag peppar mig själv så himla mycket just nu!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vilken storlek hade du när du började? :)

Klart du ska skriva det, man vet ju själv vad glad man blir :D

2011-07-11 @ 05:48:32
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh fan va sweet :D älskar när sådant händer! O dt förtjänar du!! :D



fan 160 min räknade på om jag enabrt kör pass 1 vecka blir dt 4x55 min = 220 min. Kör jag ist 2 pt scheman = 200 min. Enbart pt schema = 180 min.



sÅ JAG TROR EJ DU SKA KÄNNA DIG KASS! (sorry capslock)

2011-07-11 @ 09:41:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Elin

Tjata på hur mycket som helst :D Du ska vara otroligt STOLT över dig själv!!! Fortsätt att kämpa :D Vad kul att hitta saker i garderoben som du kunde ha och vad kul att du hittade ett par chnios, det är en boost alltså! :)

2011-07-11 @ 11:08:47
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Fit4Life 2011

Alla vi som läser din blogg blir så glada för din skull! Du är VÄRD det här!

2011-07-11 @ 19:33:16
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0