Måndag

Hoppas eran helg varit bra! Min har ju bestått av massvis med jobb och ett födelsedagsfirande. Sov bara till kl 9 idag och är fortfarande dyngtrött. Har varit och storhandlat för det nästan ekade i kyl och frys.

Så nu sitter jag här och dricker en celsius och taggar tills jag ska på lite träning sen. Har riktigt ont i huvudet med så hoppas det går över. Men ska fixa här hemma och göra några mer ärenden sen så är jag på älskade gymmet <3

Denna vecka blir det mycket träning och bra mat. Dagen började bra och jag avstog från donken som min vän köpte. Även handlat hem bra mat och ska planera mina måltider ordentligt nu för nu kör vi!!


(Ska även uppdatera massa denna vecka)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Va du är stark sötnos :)

2011-07-25 @ 23:08:32
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Fit4life

Härligt att du avstod från donken. Gud vad dåligt man mår efter det.. Deras mat känns verkligen ofräsh.. Inte ens värt att kalla det för hamburgare som man äter där, uhä.

2011-07-26 @ 19:46:06
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0