OFF och lite tankar

De senaste dagarna känner jag att jag varit riktigt off. Jag är seg. Orkar knappt röra mig. Var på gymmet igår men vände nästan direkt för orkade knappt röra mig. Min hals är tjock från och till. Valde att faktiskt bara ta det lugnt idag. Inte haft några måsten eller tider att passa. Även ingen träning. Har även ätit det som bara har fallit mig i smaken, vilket inte har varit dom nyttigaste alternativen men jag är inte mer än människa. Tur att det är en ny dag imorgon.

Jag verkligen längtar tills jag nått mitt första stora mål. Jag är så nyfiken över vad jag kommer att få se i spegeln. Kommer jag vara nöjd? Ja det återstår att se, jag har 9 kg kvar dit. Har passerat hälften. Jag är stolt över vad jag gör och att jag tänker på mig själv och min hälsa. Jag unnar min kropp att må bra. Jag unnar mig själv att må bra. Jag vill lägga ner den tiden. Vill att det ska vara en del i min vardag. Jag vill kunna älska min kropp!



Insperation <3

Kommentarer
Postat av: n00bis

Känner samma. Vet att jag behöver jobba på min självkänsla, men jag vill även kunna "älska min kropp" rent fysiskt.

Kramizar

2011-07-09 @ 20:09:41
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Jannica

nu är det du som tar igen dig!!!!!!!!!!! bli frisk innan du rör en fena! OKEJ?! Du är grym varje dag, plåga inte kroppen. Ät allt du vill, men ta dig upp sen igen :)

2011-07-09 @ 20:23:16
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e skit duktig o dt e bra att du ser att imorgon e dt en ny dag.



träna aldrig när du e sjuk, dt ger inget plus att du blir bara sjukare o under en längre period.



puss

2011-07-09 @ 22:35:32
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0