Känner mig som ett vrak

Usch mår inte alls bra. Hade på känn igår att jag kände mig skum i halsen. Sedan idag har det idiotregnat och jag var tvungen och byta planering på jobbet så jag sprang ute i regnet i enbart foppatofflor och lite kläder och gått omkring o blöta kläder. Så på eftermiddagen kände jag mig riktigt hängig och näsan börja och rinna och känt mig varm. Så har tagit en powernap nu när jag kom hem.

Så typiskt. Får se om det brakar loss ordentligt eller om jag kommer va halvrisig. Avstår från träning. Vill bli frisk, vågar inte träna när jag känner av halsen.

Kommentarer
Postat av: Fit4Life 2011

Jätteviktigt att vila när man känner sig krasslig, kroppen behöver fokusera på att försöka bli frisk. Krya på dig och hoppas du kan fira midsommar utan sjukdom :)

2011-06-23 @ 23:04:28
URL: http://fit4life.shapemeup.se
Postat av: n00bis

Krya på dig tjejen =)

Kramizar

2011-06-26 @ 22:28:52
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0