Köttigt gympapass

ÅÅÅH! Var precis på ett gympapass. Har lite emot det annars för jag har alltid förknippat gympa med typ kärringgympa där allt går i slowmotion men jävlar här hade jag helt fel. Instruktören var ju värsta krutpaketet med hur mycket jobbig kondition som helst. Me like! .

Hoppa och skutta som en dåre. Fick inte alls ont i benhinnorna heller vilket jag trodde jag skulle få. Man joggade omkring i salen med, var inga problem för mig. Känner verkligen att konditionen är så himla mycket bättre! Har faktiskt saknat o gå på pass så har bokat in både aerobics och zumba på tisdag, det är mer min grej.

Hörre ni! Hur söta är ni inte med era söta kommentarer på min lilla blogg? Hur kan jag förtjäna alla dom?

PEPP,PEPP!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Du är grym sötnos :D

2011-06-12 @ 19:34:14
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0