Solat och hämtat ut paket

Har varit ledig idag så har slöat på stranden. Kände mig inte alls så illa till mods att gå ner till vattnet och visa upp mig bland folk. Kors i taket, kan mitt självförtroende har blivit lite bättre? Stort jävla plus i kanten till mig!


Har även hämtat ut mitt paket från mmsport. Beställde ju 12 celsius till mig och en burk body science casein. Dock fick jag ingen colasmak förra gången jag beställde celsius så denna gång fick jag två extra. Snällt av dom. Så nu jävlar har jag bra mellanmål och även bra prestationshöjare.


Börjar känna mig mycket bättre nu. Bara näsan som inte vill ge med sig men ska faktiskt upp och gå en lugn promenad på löpandet. Kan ju inte skada allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0