Söndag

Sitter här och funderar lite. Jag känner att allt med flott och socker är inte min grej längre. Idag mår jag bara skit utav att jag åt/drack det igår och jag känner att jag inte får ut något av att få i mig det. Jag är för motiverad just nu för att kunna njuta av det. Så imorse åt jag lättfil med jordgubbar till och en halv grov macka med ost och gurka. Smakade himla bra och kändes mycket bättre i psyket. Så snart ska jag iväg och köra lite på gymmet och sedan blir det allsång här i finspång.

Föresten så köpte jag lite nya träningskläder till mig i fredags. Köpte två linnen och en sportbh. Tränar ju så pass mycket så hinner ju inte tvätta upp det mellan varven. Jag köpte faktiskt linnena på gina. Dom har fått in linnen med riktigt tunn brottarrygg, vilket jag velat ha väldigt länge. Ett tips iaf.



Kommentarer
Postat av: n00bis

Lyssna på din kropp. Just nu säger den dig vad du behöver äta/inte äta <3

2011-06-05 @ 22:49:07
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0