Svar på frågor

Från Charlie:
- Har du funderat på och ändra din kost för och kunna nå snabbare resultat?

Svar:
- Jag har ändrat min kost en hel del nu den senaste tiden. Jag har börja äta mycket mindre portioner och försöker äta var 3e timme. Känner att jag har fått en jämn balans och håller mig mätt hela tiden. Dock vill jag inte gå ner snabbt utan nöjer mig med ca 1 kg i veckan. Jag har ingen brådska med min viktnedgång.

Från Charlie:
-Vilka är dina delmål, hur lång emellan e de och vad är ditt slutmål med din vikt :)?

Svar:
- Mina delmål är var 5 kg jag går ner. Jag har bestämt mig för att gå ner minst 20 kg till att börja med. Jag ska skriva lite mer i ett separat inlägg om hur jag ska lägga upp mina nya mål.

Från JD:
- vad är din målvikt?
hur långt har du kvar?
ska du göra någon rolig resa i sommar?

Svar:
- Jag har ingen målvikt. Som jag svara i en tidigare fråga ska jag till att börja med gå ner 20 kg.

Man vet aldrig hur långt man har kvar ;)

Jag ska jobba det mesta i sommar. Ska va ledig 4 dagar tillsammans med min sambo så då ska vi se till att hitta på något. Men bättra på brännan behövs!


Tack för ni 2 som ställde upp på min lilla frågestund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0