Fina kommentarer och piggare i kroppen

Måste bara säga att jag blir så himla glad över era fina kommentarer om min kropp. Det peppar mitt självförtroende hur mycket som helst! Jag gillar formen på min kropp men vill ha den formen fast mindre och fastare!


Tänk när min kropp såg ut såhär. Då man var mer "normal" i kroppen och hade kurvorna på dom rätta ställena.

Just de, skulle även säga att jag känner mig sjukt mycket bättre redan nu än vad jag gjorde på förmiddagen. Har vilat gärnet och även varit på apoteket och storhandlat. Så blir ingen vattengympa idag men ska nog ta mig en promenad sen för att känna att jag har gjort något. Här har vi inte tid och vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Krya på dig söto :)

2011-03-28 @ 20:53:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jojo

De är bara att kämpa på så kommer du se ut precis som du vill. Du är ju galet duktig så kommer gå som en dans, hihi kanske en tuff dans ibland men kommer bli en härlig målgång!

Kämpa på :)

2011-03-29 @ 23:02:07
URL: http://lifebyjojo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0