Jobbelijobb och lite sömn

Igår blev det partaj och jag var nykter (tummen upp till mig). Jag hade hur kul som helst och hade almänt trevligt med ett skönt gäng. Efter det blev det donken (tummen ner till mig) och jag la mig runt kl halv 4. Sedan ringde jobbet vid kl 7 och undrade om jag kunde komma och jobba och snäll som man är så klädde jag på mig och åkte. Är ganska trött nu kan jag säga er, men fan vad glad jag är ändå :D Jag är så jävla glad med mitt liv just nu så det är sjukt. Har nog aldrig känt så här tidigare!

Fick ju dock avboka min träning jag hade planerat men så kan det bli. Tur att man går en hel del på jobbet. Imorgon kväll blir det dubbla vattengympapass så det ska bli skoj. Något jag  är glad över när jag jobbar är att jag äter så himla bra och nyttigt där.

Fan, happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0