Ogilla vädret + mät -och vägdag

Usch och fy på detta väder men man får väl se det från det ljusa sidan att det kommer smälta lika fort för det ska bli plusgrader och sol.

Dock vet jag inte hur jag ska göra med träningen idag. Vet inte om jag vågar köra på detta väglag då jag har dubbfria däck. hm. Får väl storstäda här hemma ist.

Jag har även mätt mig och vägt mig idag. Konstigt nog så hade jag inga förändringar på måtten och bara ett litet plus på 0,5 kg på vågen vilket inte heller var allt för mycket. Trodde det skulla vara minst 2 kg jag hade gått upp.

Så det känns helt okej med tanke på slarv delux i två veckor. Känner mig inte alls sådär svullen i magen heller idag och är inte sugen på något onyttigt så hoppas nu jag är på rätt spår. Tror jag ska fortsätta med knäcke hädan efter och skippa brödet för tror det är det som gör mig så svullen.

Dock känns det väl sådär att bara gått ner 2,7 kg på 9 veckor men som sagt nu känner jag att jag är på rätt spår.

Så kämpa nu Emma, vet att du kan!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Fick med ett litet plus denna gången :O Jag önskar jag kunde äta vanlig mat och ändå gå ner så man slipper synda.

2011-03-18 @ 12:42:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag VET också att du KAN! heja heja :D

2011-03-18 @ 17:00:51
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Elin

Du KAN!! :)

2011-03-19 @ 21:50:51
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0